Nisam mogao doći sebi trust mozgova da pešaci,biciklisti,motociklisti oni su jedini problem u saobraćaju svaki dan sam u saobraćaju i mogu da kažem da ste "stvarno" u pravu ni jedan vozač džipa ,taxi vozila, vozač početnik se "strogo" pridržavaju pravila koja su "naučila"u auto školi ili koje je propisao zakonodavac na daj muka mi je od tih opasnih zakonom pridržavajućih vozača.pizdrav od dede sa 1.000.000+ km i samo 1 kaznom za prekoračenje brzine
I biciklisti su kamikaze a ovi sa trotinetima kao da žele SAMOUBISTVO IZ ZASEDE. A onda kad se zlo dogodi - uvek je vozač kriv.
U Mađarskoj je zakonodavac odlučio:
1. AKO "dodaš gas" i vozilo krene, onda to nije bicikl nego MOTOCIKL.
2. Pa onda sve dalje shodno tački 1.
Прошле године је било неких тротинета на све стране по граду. Ове их нема уопште. Мислим да је то нека руска фирма била радила. Иначе је систем био одличан јер су означили виртуелне станице широм града где су се остављали тротинети. Тамо да си увек имао близу одредишта неку станицу где си могао да оставиш тротинет. Ово сад са НС Бајку је лоше јер су те станице доста далеко. Неко нпр. из Шаренграда мора да иде скоро до цркве на Насељу да би узео бајс. Или мора да га остави ту па пешке још километар.
NS Bike sistem je u startu osmišljen manjkavo, a onda nije ni održavan adekvatno (po običaju). Sad u taj raspali sistem ovi hoće da uključe i iznajmljivanje trotineta, koje je i logistički i tehnički zahtevnije. Bicikli koji su kupljeni za NS Bike su bili od najjeftinijih, a najjeftiniji el. trotinet košta višestruko više. Kako će da spreče da neko smota trotinet i koristi ga makar za rezervne delove? GPS tracking? Hajde baš da vidimo kako će to sve funkcionisati. Mada mislim da već znamo...
ja bih uvela obaveznu prednju kameru u automobilu, da vozaci automobila ne bi kosili vozave trotineta a i da vozaci trotineta ne bi izletali pred automobile
ovako kamera, pa barem da se zna ko je kriv, jer ludnica je u saobracaju i bez trotineta :|
Valjda treba prvo postaviti zakonske regulative za način upotrebe el.trotineta, pravila u saobraćaju, dozvoljenu brzinu, površine po kojima se mogu kretati i mnogo toga pa tek onda forsirati ono što nije ni zdravo ni ekološki opravdano.
По мени су ова "стајалишта" чист промашај. Сада неко са Насеља треба да пешачи до стајалишта, узме бајс преко неке картице и онда се вози до другог стајалишта које није ни близу његове одреднице па зато мора још пешке да даље док не стигне до крајњег одредишта. Зашто се само градски оци не прошетају по комшилуку и виде како је то паметно урађено ... то је иста ситуација као са градским превозом. Постоји само опција месечне картице и то мора да буде њихова. Нема платна картица, депозит на њихову картицу па колико се возим и после се питају зашто опада број путника а расте број возила у центру ... авај
Apelujem na državu, da svi koji su učesnici u saobraćaju nose žute prsluke, kako bi bili uočljivi. Ne mogu samo vozači biti krivi ako oni nisu uočljivi. Vozači voze sa upaljenim svetlima, a ostali nisu uočljivi. Smaknite i te slušalice i mobilne...
Ovo nikako nije posao za javno preduzeće. Nigde u svetu. Ne bacajte naše pare na projekte već unapred osuđene na propast ili gubitke. Ovo što se u Srbiji radi nema nigde.
Dobra inicijativa. Ono sto nije dobro je da sam status vozaca trotineta nije do kraja regulisan zakonom. Kod nas opet sve haoticno kao i uvek. Donesite zakon, regulisite pravila pa onda osnivajte servis koji ce doneti zaradu, pruziti uslugu ali kako dolikuje.
Trotinete je vec bilo moguce iznajmiti od JetShare iz Kazahstana, bili su razbacani skoro svuda po gradu pa su ih naprasno povukli. Licno sam vozio par puta, placalo se 7 din. /min. Problem je bio u naplati, placalo se karticom ali ponekad nisu vracali sredstva koja su rezervisana kao avans. Korisnicka sluzba nije postojala. Videcemo kako ce ovo funkcionisati.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
U okviru sistema "NS Bike" uskoro iznajmljivanje električnih trotineta
Žarko Bogosavljević
zarkob@021.rs
Novi Sad
•28.10.2022.
•10:39 > 12:18
Komentari 17
Lupi glupi
Vozač
U Mađarskoj je zakonodavac odlučio:
1. AKO "dodaš gas" i vozilo krene, onda to nije bicikl nego MOTOCIKL.
2. Pa onda sve dalje shodno tački 1.
S.
juric
Dejan
Комша
Nenad
Kaca
ALI
ja bih uvela obaveznu prednju kameru u automobilu, da vozaci automobila ne bi kosili vozave trotineta a i da vozaci trotineta ne bi izletali pred automobile
ovako kamera, pa barem da se zna ko je kriv, jer ludnica je u saobracaju i bez trotineta :|
Lošmi
NS
Светозар Милетић
YYY
Ja
Vlada
pera
Ns
Objektivan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H